tisdag 25 januari 2011

planering

Idag träffades Petra, Petra, Maria och jag för att planera vår kommande Ullaredstrip. Linda som också ska med kunde inte komma. Istället kom Sara med idag, trots att hon inte ska följa med till Ullared. Vi hade bestämt att vi skulle träffas på Espresso house men där var det knökfullt av folk. Vi hamnade istället på Fellini och så himla mycket planerande blev det nog inte. Men några mysiga timmar blev det i alla fall.
Petra, jag och Maria

Sara och Petra
De som vann i Cliniderm-tävlingen är:
Sofia(maila mig din adress), Camilla M, Anna och Sara. Grattis till er. Snart kommer det lilla paketet på posten till er!
Nu ska vi vinna över Danmark i handboll hade jag tänkt mig!!!

2 kommentarer:

  1. åhh Ullared!! Kan säga att det är farligt farligt att bo 40min därifrån som jag gör. Men inns mycket att fynda speciellt till de små. Ett tips är att köpa på sig kalas-presenter till alla dagiskompisar etc.

    SvaraRadera
  2. Kan tänka att det är farligt att bo så nära Ullared. Vi åker upp fem tjejer i en ganska liten bil så vi får bara shoppa ytterst lite. Tack för tipset annars!

    SvaraRadera

Bloggintresserade