torsdag 20 januari 2011

spöa Polen

Jag tål inte se bikinibilden på mig själv längre, i alla fall inte idag när jag skulle tränat men bara orkade inte cykla iväg. Måste, måste och ska träna imorgon. Igår var store S och jag på bio. Vi såg Änglagård och tyckte båda att det var en trevlig film. Så otroligt vackra sommarbilder som fick mig att längta lite extra efter sommaren. Under filmen mumsade jag en massa goa jordnötter. Saknade bara ett glas rött till nötterna. Nästa gång jag går på bio ska jag minsann ta med mig lite rött vin! Det får man väl??? Snälla mamma och pappa kom och passade lille D. Nu ska jag titta på handboll, vi måste spöa Polen ikväll. Heja, heja, heja!

2 kommentarer:

  1. Nä, ibland vill man bara slippa visa bilder! Framför allt när man vet med sig att man skubbat. Tunikan är ialla fall mycket snygg och klär dig bra. Ses imorgon. Kram Sara

    SvaraRadera

Bloggintresserade