lördag 29 januari 2011

shoppat

Sista dagarna har det blivit lite shopping. Till mig själv har jag idag shoppat en marinblå långkofta och ett par nya jeansleggings från H&M.
På Lindex köpte jag denna tröja och efter en 50:- rabatt kupong kostade den 79 kr. Blev en svart döskallesjal på deras rea också. 









Mest har jag annars handlat till lille D. Han är på väg in i en ny storlek. Nu är det bara 104 som gäller. Det har shoppats lite budget och lite kvalitet.
Budgeten kommer från H&M. Jag hade en rabattkod som gav 10% på köpet. Alltså blev det ca 450 kr för allt.


 Lite dyrare men också lite bättre kvalitet och andrahandsvärde. Villervalla på rea och nyinkommet på pop.

Nu ska jag rensa i Davids garderob och lägga ut en massa på tradera. Ha en mysig lördagkväll!

3 kommentarer:

  1. Snygga kläder till en snygg kille!!! KRAM MAMMA

    SvaraRadera
  2. Härligt med shopping, men oj 104... Lilla O har 92 i tröjor och 86 i byxor... Men sommar kläder behöver han med, så ska nog kika in på HM jag med.
    /Anna

    SvaraRadera
  3. Tack mamma!
    oj, Anna! Är O så liten eller kanske D så stor... Roligt med shopping är det i alla fall..

    SvaraRadera

Bloggintresserade