måndag 17 januari 2011

buzz buzz och tävling

Jag trodde faktiskt att Buzzador hade glömt bort mig men nu har jag fått ett nytt paket. Jag har provat Cliniderms Anti-age hudvård. Jag fick en flaska rengöringsmjölk, dagkräm och ett serum som ska göra huden yngre. Huden känns fin men det brukar den göra efter några veckor i solen och så kan jag tråkigt nog inte känna doften eftersom jag varit förkyld hela veckan.

I paketet fick jag med fyra giftset(värde ca 200kr) som jag nu ger alla som läser här möjlighet att vinna. Allt du behöver göra är att gå in på Cliniderms hemsida och hitta svaret på följande frågor:

1. Vilken hudtyp är Cliniderms produkter särskilt anpassat för?
2. Vad heter Cliniderms utvecklingsansvariga forskare ?

Svaren på frågorna ska du maila till mig. aasa_70@hotmail.com sedan ska du lämna en kommentar här på bloggen med en motivering till varför just du ska vinna.

Du kan vara med och tävla fram till nästa måndag, 24/1 kl.21.00
Lycka till!

6 kommentarer:

  1. Jag är en vinnare för att prio ett just nu inte är att köpa hudvårdsprodukter. Hade varit bra att helt enkelt få ett paket.

    Camilla M

    SvaraRadera
  2. Jag vill vinna för jag skulle vilja prova det märket utan att behöva köpa en hel förpackning. Jag har skickat svaren på frågorna som mail. Anna

    SvaraRadera
  3. Hej Åsa!
    Jag skulle vilja prova produkterna för att jag är exakt den person som Cliniderm har som målgrupp! Dessutom har jag ju rynknojja så då kunde jag ju se om de verkligen hjälper! :)
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. jag vill vinna för att det är alltid roligt att vinna. kram

    SvaraRadera
  5. Jag har en mycket torr och tråkig hud just nu som Cliniderms produkter gärna vår sätta sina krämer på. Dessutom behöver jag mycket uppmuntran nu!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Såg att jag glömt att skriva under. Det är ju så klart jag som skrivit ovanstående motivering till vinsten!

    Kram förvirrade Sara

    SvaraRadera

Bloggintresserade