onsdag 27 oktober 2010

Sara del 2 och en känga

Sara, du lilla söta och nyfikna Sara...
Det kommer inte att hända något sådär alldeles speciellt. Du kommer tillbringa lördagen med oss och det hoppas vi ska räcka.
Jag tycker du ska klä dig bekvämt och snyggt.
Sköna skor så vi kan promenera i timmar.
Ha med dig lite i plånboken om du blir shoppingsugen.
Ev ett ombyte till kvällen men inget överdrivet fancy.
Tandborste ifall vi måste kinesa.
Solglasögon är alltid coolt.
Tuggummi att bjuda dina vänner på.
Ett äpple om du plötsligt blir småhungrig.
Detta var dagens tips. Är du nöjd nu? Eller vill du ha mer???

Slänger in en bild på mina darlings.

3 kommentarer:

  1. JÄVLAR så snygga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Tack för informationen. Jag får väl erkänna att jag är girig och vill ha MER!!!! Men jag har ändå mina misstankar om vart vi ska och vad vi ska göra.

    Förresten skitsnygga kängor. Är faktiskt lite avundsjuk!

    Ses till helgen!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  3. Låt höra Sara, vad tror du att vi ska göra och var!/Cina

    SvaraRadera

Bloggintresserade