söndag 24 oktober 2010

loj helg


Tror nog att detta varit årets lojaste helg. Vi har inte gjort mycket alls. Blev en riktig David-helg. Igår började vi med halva gymnastiken, efter en halvtimme gick vi nämligen till biblioteket där Stefan hade bokat in D på en sagostund. Vi dealade vem som skulle gå med in och det blev jag. Det var en gullig dockteater i det magiska sagoskåpet och både D och jag njöt. Otroligt mysigt. Sedan kom mop hem till oss med mina nya Dr Martens, älskar dom redan!!! De skjutsade mig till Nova och med mig därifrån hade jag tre par byxor och en skjorta till D. På kvällen otroligt god mat och 4:ans nya program "Så mycket bättre" som var riktigt bra. Jag njöt och bölade. Ska absolut se alla avsnitt. Idag har vi varit på bio, Lilla spöket Laban och andra knattar. Den varade i 33 minuter och det var alldeles lagom länge. Förstår mig inte på de som kommer inklampandes fem minuter efter, för liv och ska hitta och byta platser. Att det sen kom in familjer 10 och 20 minuter sent som betedde sig på samma sätt gjorde att det kokade i mig....Det sipprade ut lite ilska också kan jag berätta. Eftermiddagen idag har det byggts kojor och så har tvättkorgen tömts, som vanligt på söndagar. Ser fram emot nästa helg som säkert inte blir lika loj.
Kojmys

2 kommentarer:

  1. David är jättesöt men var är bilden på kängorna!!??? Kram

    SvaraRadera
  2. Jag ser oxå framemot nästa helg och håller med ovanstående om en bild på kängorna. Tack!

    SvaraRadera

Bloggintresserade