söndag 3 oktober 2010

hektisk helg

Helgen började som den brukar med veckans bästa dag - fredag. Var uppsatt på det sena BRIS-passet så jag var inte hemma förrän vid 10-tiden. Lördagen började med ett pass gympa, i och för sig  Davids gympa men ändå, sedan gick annika och jag en bra stund på stan, blev en hel del shoppat. :-) för oss båda.
Här är mina påsar och allt är bara till mig!
På kvällen var det f-kalas hemma hos mamma och pappa. God mat, vin och wii stod på kvällens meny. Smaskens.
Wii







Lillasyster och storebror















Sedan hem och hämta cykeln innan jag träffade girlsen på Grand. Var hemma ganska sent och dagen idag har varit en aning seg. D och jag cyklade till bakluckeloppisen men ingen av oss fyndade något. Vid lunchtid kom svärföräldrarna på besök och jag fick ännu mera pengar att göra av med. :-) inte helt fel att fylla år.


Mina sista planer för helgen var ett afropass på Gerda men jag somnade i soffan, så nu är det bara soffläge som gäller det sista på denna roliga men något hektiska helg.

3 kommentarer:

  1. Kanske en ny shoppingrunda till helgen ? Kram a

    SvaraRadera
  2. Oj! Har du börjat gilla shopping så här på äldre da'r..... Bra bra! Kram

    SvaraRadera

Bloggintresserade