lördag 10 juli 2010

tisdag i stugan

Nyss hemkomna efter några riktigt härliga sommardagar i stugan. Igår torsdag märkte S att jag hade lite internetabstinens och köpte med sig en dagssurf till mig. Sen visade det sig att jag kom in på en grannes... Perfekt! Tycker det är lite trevligt att kunna kolla FB, bloggar och nyheter även i stugan. I tisdags åkte jag och lille D till djurparken med Petra, Petra och en hel drös med barn. Det var roligt men intensivt. Lille D rusade på som vanligt. All heder åt alla ensamstående mammor och pappor. Petrorna och jag hann inte prata med varandra alls. Vi fick boka in en bio/vinkväll i nästa vecka. Kan säga till alla som brukar vara i Skånes djurpark att man ska gå det vanliga hållet. Av någon anledning gick vi fel håll och det var mest uppförsbackar och jobbigt.

Petrorna

 













Nästan alla barnen.






På eftermiddagen kom mamma och pappa på besök med bussen, som faktiskt stannar precis utanför oss. Vi gick ner till sjön, grillade och gick en kvällspromenad till hästarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade