torsdag 15 juli 2010

Fyra städer

När vi åt frukost skrev jag ner fyra städer vi kunde tänka oss att åka till idag. Vi har sommarkort och tänkte att de skulle användas idag. Malmö, Ystad, Landskrona eller Helsingborg. Lille D fick dra lapp och det blev Landskrona. När vi kommit dit bjöd staden på ett uppfriskande sommarregn. Vi skyddade oss och  passade på att fika på ett riktigt gammeldags konditori. Fick reda på att det var karneval i stan och när vi gick hem var det hög stämning och mycket folk i stan. En större och mysigare stad än vad jag trodde.




































Riktigt trötta var vi när vi kom hem, ca 15000 steg senare. När jag pratade med lillasyster råkade jag bjuda ner dom på middag. De tackade ja och jag cyklade  iväg till coop och kom hem två matkassar senare. En mycket trevlig kväll, som alltid med familjen Grundström/Grundström Eriksson. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade