tisdag 16 mars 2010

vinterkräk...

Jag hittade ett gammalt inlägg som jag glömt att publicera. Det skrevs i december 2008.
Ett samtal mellan S och mig i tisdags.

S-Vi har aldrig haft vinterkräksjukan!!

Å- Nä, det tror jag inte...

S- David vet inte om det men vi blir inte kräksjuka i vår familj. He he

Å-Näääääää, just det.

S- Eller hade inte du vinterkräk förra vintern??

Å- Näääää??? Det tror jag inte...

S- Jag tänkte bara på när vi gick till tåget någon morgon så kräktes du lite.....

Å- Amen, hallå, Stefan...

S-Eller det var kanske för att du var gravid?

Å -Det var det nog...

S -Då, har vi aldrig haft vinterkräksjukan

Å -Nääääää

Jag förstår inte hur jag kan ha missat att publicera detta. Kanske för vad som hände julafton samma år..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade