onsdag 31 mars 2010

me & I

Har varit på mitt livs första barnklädesparty. Intressant och dyrt. Det var hemma hos Annikas kompis Annika. Klädmärket var me & I, ett favoritmärke... Petra, Annika och jag handlade tillsammans för att slippa lite extra avgifter. Jag stod på räkningen tills jag fick ett mail om att jag inte var kreditvärdig....? Snacka om lång haka, vadå inte kreditvärdig...??? moi?? Kvinnan som mailet kom ifrån sa att det var ganska vanligt och att jag kanske hade anmält mitt körkort/leg som stulet de senaste 5 åren. Efter ett tag kom vi(Stefan) på att jag blivit av med körkortet, eller rättare sagt hela plånboken när vi bodde i Kina. Men klädbeställningen är räddad och står nu istället på Stefan. Trots att han bara jobbar 75% är han väldigt kreditvärdig!

Hugos fina påskpyntning. Lillsyster körde, vilket är ganska ovanligt. Laglydig syster man har, hon höll hastigheten hela vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade