söndag 14 mars 2010

Har någon sett min David?

Lite trots råder här hemma. D äter dåligt, han säger allt som oftast -nej, tack! Artigt och mycket bestämt. Store S och jag funderar på om han har ont i halsen men godis, kakor och glass är det inga problem med. Om han inte får som han vill är han en riktig dramaqueen, -näääääääääää, buuuuuuuuuu, blllllläääääääääääää kommer ur hans söta mun och då ligger han gärna på golvet och sprattlar. Här är några sköna bilder från helgen ;-S

-David du har ju bajsat. Ska du eller jag gå och hämta en ny blöja? -Diddi.
-Nä men David, en blöja skulle du ju ta!!! -buuuuh, mamma skäller på mig...
-David vad har du gjort? Varför har du slängt ut alla sugrör på golvet?

-Diddi baka kaka!

Slutligen två bilder från favoritsysselsättningen ute just nu.
Min söta trotsiga snorpelle älskar att hoppa i vattenpölar.

1 kommentar:

Bloggintresserade