måndag 22 februari 2010

IKEA och Buzz

Dagens IKEA var som vanligt trevligt. Blev inte så mycket shoppat som vi tänkt oss. D tröttnade efter en stund och var väldigt grinig. Vilket gjorde mig grinig. Vilket i sin tur gjorde S grinig. Fick såklart med oss värmeljus och lite till. Efter mat, glass och vila var alla på bättre humör.
Såg "boklådorna" i senaste numret av Mama. 39 kronor styck. Spegeln ganska mycket dyrare.. men också den i plast!


Mitt humör blev alldeles lysande när jag fick ett sms från posten; ett paket från Buzzador väntade på mig. Denna gången ska jag testa och buzza ett nytt duschtvål från Dove.

Vill du också vara med i Buzzador och få prova på lite olika saker?

2 kommentarer:

  1. Skönt det inte bara är jag som har många bloggar ;)
    Mina trisser hittar du på www.louisealexandersson.se , men jag har faktiskt inte varit med denna omgången, har inte hunnit.

    Ha en bra dag kram Louise

    SvaraRadera
  2. Vilket fint rum D har fått! Som klippt ur en inredningstidning!

    SvaraRadera

Bloggintresserade