torsdag 19 november 2009

wheel of Malmoe

D och S hoppade på mitt tåg i torsdagseftermiddag. Vi gick till stortorget och mot den fina wheel of Malmoe. D sa redan när vi närmade oss, Neeej, nej åka, neeej!!!! Väldigt bestämt. Fick erbjudande av biljettflickan om barnpassning men det kändes bättre att ha en neeeeeej-skrikande D med oss än en neeeej-skrikande D hos biljettflickan. När det var vår tur att gå på ändrar D sig och är idel solsken. Det var lite mysigt men inget jag kommer göra om. När vi kom ner skrek D -en tilllllllll, en tillllllllll. Men det blev inte en till utan ett snabbmatsintag och sedan hem.

Hur det går med mitt hålligenande???
Tja, förutom snabbmaten så går det bra: inget godis, steg och sit ups sköts meeeeeeeeen nutriletten är spolad. En morgon och aldrig mer. ÄCKLIGT!!!!

2 kommentarer:

  1. Åsa, jag är imponerad! Själv skulle jag aldrig våga gå upp i detta höga monster! PAsserar det varje dag på min väg till jobbet! Tvi vale! Men ni ser ju nöjda ut!

    Kram/Moster

    SvaraRadera
  2. Eva, att du är så höjdrädd.... hur gick det för dig på kinesiska muren??
    Wheel of Malmö är väldigt tam, jag försökte gunga den lite men det gick inte. Prova den!!
    kram

    SvaraRadera

Bloggintresserade