onsdag 11 november 2009

hemma hos Housemouse


Kristina och hennes söta Lisa. Kanske något för lille D. Lisa då alltså...

Igår, mellan jobb och AP-träff, fick jag följa med min arbetskamrat, Housemouse, hem. Har varit hemma hos henne en gång tidigare. Vilket hem hon har... Om jag skulle bo i hus hade jag velat bo i hennes hus. I utbyte mot lite fotoredigering- och bloggtips fick jag god mat, kaffe och trevligt sällskap. Sen att hennes data kraschade igår kväll det är förhoppningsvis inte mitt fel!?!

2 kommentarer:

  1. Hahaha!
    Vilket rubrik!
    jag känner mig lite speciell!
    Datorn är lagad och hämtad.
    Stod och "tuggade" i 4 timmar hos reparatören.
    Inte mitt fel, sa han. Bara sånt obegripligt som händer ibland...typ "registerfel" i datorn...
    Puh! Tur!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Du är speciell!
    Skönt att inget försvann från datorn.
    kram

    SvaraRadera

Bloggintresserade