tisdag 24 november 2009

shoppat

Bild från Polarn o. pyret.

Har sålt mycket på tradera på sista tiden. Så pass mycket att jag tyckte att jag kunde köpa något nytt till D. Fick ok av S att köpa den brun- och vit randiga tröjan och ett par likadana tights till. Kände i affären att det kanske blev lite väl randigt. Så istället blev det två velourmysiga tröjor. Gillar dom såååå mycket. S och D har varit med mamma och pappa på Vellingeblomman idag. D älskade alla tomtar utom dom som rörde sig... Nästan tur att vi inte ska vara hemma på julafton i år. S shoppade också idag. Han köpte lite pynt till uteplatsen. Ska ta bilder på det imorgon.

2 kommentarer:

  1. Å de är så fina! Jag stog och tummade på en idag också!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar nog den lille levande tomten (på bilderna) mest! Ja, här sitter jag och tittar på din son medan du slavar för mig också, haha!
    Kram

    SvaraRadera

Bloggintresserade