torsdag 9 september 2010

ooooooo la la la

Jag har fått nya ledtrådar....:-D
I söndags fick jag Ledtråd 11:
Om 13 dagar drar vi till denna pärla i det azurblå vattnet. Var färdigpackad då.
Mina tankar: ooo la la la
och ledtråd 12 som jag tror jag fick i måndags precis innan jag skulle gå från jobbet.
Ta med en tjänstledighetslapp.
Mina tankar: Hjäääälp! Vet inte chefen om att jag ska vara lite ledig... Inte precis lätt att få ledigt mitt i en termin. Skickade ett snabbt sms till Stefan
"Jag blev bara lite paff över ledtråden. Trodde det var klart... jag får kanske inte ledigt.?
fick ett snabbt svar:
"Det sker mycket bakom kulisserna, du kan vara lugn. Puss!"
oooooooo la la la
En nöjd och hemlighetsfull S.

4 kommentarer:

  1. Helt underbart inlägg med ej öron, från radion och David...
    och ni ska alltså resa...
    Why?
    Beijing? nej....kanske inte denna gång....
    Du fyller år? men fyller inte Stefan år i September?
    Jag ska ha en underbar helg me bl a Mark Levengood : )
    Kram från Beijing/Anna

    SvaraRadera
  2. Jag fyller ju år nu i september, lika mycket som du fyllde förra året...
    kram kram

    SvaraRadera
  3. Gud va spännande! Hur länge skulle du vara ledig?

    SvaraRadera
  4. jag ska vara ledig från jobbet en hel vecka...:-)

    SvaraRadera

Bloggintresserade