söndag 29 augusti 2010

Ledtråd 7

Ledtråd 7:
Den 17e gör vi det,
tillsammans tar vi ställning
hur vår framtid ser ut.
Mina teorier: Jag gissar att vi inte är hemma på valdagen, den 19 september... Alltså går vi och röstar de 17:e istället.

Ledtråd 1:
David kommer att älska din present.
Mina teorier: Aningen blir det något badland eller så ska han lämnas till någon han tycker mycket om.

Ledtråd 2:
Honung
Mina teorier: honey = honeymoon, då var vi i Grekland... :-)

Ledtråd 3:
Tre säkra poäng
Mina teorier: En landskamp tänkte jag och blev överlycklig. Tills jag googlade och upptäckte att det inte spelas någon kvalfotboll just då.

Ledtråd 4:
Mona Sahlin och Fredrik Reinfeldt har det också.
Mina teorier: ????? En kamp om makten....? landskamp ändå...? Jag googlade igen. Nä, inga landskamper runt den 22:a. ????

Ledtråd 5:
09 27 20 30
Mina teorier: Jag har börjat spekulera kring en weekendresa... och gissar i så fall att det blir avfärd klockan 09.27 och att hemkomsttiden är 20.30.

Ledtråd 6:
Det är dragigt på sina ställen,
lat vaktmästare eller svårlagat?
Mina teorier: ?????????????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade