måndag 23 augusti 2010

fem ledtrådar...


Som jag skrev igår har Stefan planerat något till min födelsedag och han har börjat släppa ledtrådar. Som den lite lätt nyfikna person jag är kan läget beskrivas som något frusterande och fantastiskt spännande på samma gång. Här är de ledtrådar jag fått hittills.

Ledtråd 1: David kommer att älska din present.
Mina teorier: Aningen blir det något badland eller så ska han lämnas till någon han tycker mycket om.

Ledtråd 2: Honung
Mina teorier:  honey = honeymoon, då var vi i Grekland... :-)

Ledtråd 3: Tre säkra poäng
Mina teorier: En landskamp tänkte jag och blev överlycklig. Tills jag googlade och upptäckte att det inte spelas någon kvalfotboll just då.

Ledtråd 4: Mona Sahlin och Fredrik Reinfeldt har det också. 
Mina teorier: ????? En kamp om makten....? landskamp ändå...? Jag googlade igen. Nä, inga landskamper runt den 22:a. ????

Ledtråd 5: 09 27 20 30
Mina teorier: Jag har börjat spekulera kring en weekendresa... och gissar i så fall att det blir avfärd klockan 09.27 och att hemkomsttiden är 20.30.

Vad tror du???

3 kommentarer:

  1. Eller så åker ni den 27/9 kl 20:30!

    SvaraRadera
  2. Såååå himla spännande!!! Jag sitter också och funderar... Kraaam

    SvaraRadera
  3. hahaha, ni e så himla goa...sååå roligt och spännande och svårgissat för mig : )
    ps besökte The Den i kväll och tänkte på er : )

    SvaraRadera

Bloggintresserade