söndag 16 maj 2010

AIDA

För några år sedan hade jag en av de mysigaste klasser man kan ha. Visst alla klasser är speciella och fina men jag tror nog att det här är min favoritklass. Jag hade dom från fyran till sexan. Guldår!

För några månader sedan blev jag vän med några från den här speciella klassen på facebook. Roligt att läsa lite om deras liv nu. De går sista året på gymnasiet och tar körkort och planerar sina studenfester.

För någon vecka sedan undrade en av eleverna från den här speciella klassen om jag inte ville komma och titta på henne i Aida som hennes klass visade på stadsteatern. Så klart jag ville! Planerade att lämna bort lille D och ta store S med mig. Nu sprack dom planerna men i eftermiddags kom jag iväg och fick se hennes uppsättning av Aida. Vilken show, säger jag bara och vilken tjej hon är. Hon är otroligt duktig och har en enorm utstrålning. Hon var koreografassistent och med som dansare och sjöng i kören. Jag är så glad att jag kom iväg idag och fick se en stjärna födas... Eller snarare många, de var alla otroligt proffsiga. Alla foto jag tog blev usla så jag stal dessa från deras hemsida.

2 kommentarer:

  1. Det måste vara DIN förtjänst! Kram

    SvaraRadera
  2. Absolut inte... och det vet ju du... ;-)

    SvaraRadera

Bloggintresserade