tisdag 15 september 2009

kommentarer!

Idag ska jag berätta hur man kommenterar ett inlägg...
Jag har lite kompisar och bekanta som när jag träffar på dom säger:
-Åhh, jag läser din blogg!, Eller -Jag vet, jag läste det på din blogg!!
-Gör du säger jag, det hade jag ingen aning om...
-Joooo, säger dom, ibland har jag försökt skriva en kommentar men det går inte!
-nähä, säger jag...

Så här gör man:
Man trycker på kommentarer och kommer till en kommentarsruta. Där kan man skriva något...Hej hopp!! bla bla!
Det var det första, enkelt va?

Sedan ska man välja identitet, ett av fyra alternativ. Det första alternativet är för bloggers. Den ska du inte välja om du inte har ett blogspot-konto. Det andra är open id, den ska du inte välja. Den tredje är för dom som vill lämna ut sitt förnamn och den fjärde är för dom som inte vill lämna ut sitt namn, dom som vill vara anonyma.
Nu vet du hur man lämnar en kommentar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade