lördag 26 september 2009

bytt bytt kommer aldrig mer igen..


Sovrummet och prins Bus

Igår skrev vi kontrakt och idag om en vecka så flyttar vi. Vi byter ner oss i dubbel bemärkelse. Vi lämnar vår fyra på tredje våningen och flyttar in i en trea på markplan. Vår nya lya har en stoooor uteplats och det tycker vi är mer värt än ett extra rum. Igår kväll tömde vi ett rum och idag flyttades lite lådor och kläder. Roligt men aningen jobbigt! Detta är faktiskt min 20:e flytt sedan jag flyttade hemifrån. Börjar få rutin... Eftersom jag tömt nästan alla skåp i köket får det bli pizza ikväll! Ha en trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Det låter spännande, 20 gånger på 20 år eller?
    JAg har flyttat några färre gånger 3... sen jag flyttade hemmifrån. Det får en att fundera om det kanske är dags för en förändring hmm tål att tänkas på! m v h svägerskan)))

    SvaraRadera
  2. Hej svägerskan! En flytt om året blir det ja... sen är jag ju några år äldre än dig...äsch, ni bor ju perfekt!
    kram

    SvaraRadera

Bloggintresserade