torsdag 16 april 2009

Dagens IKEA

Idag har mamma, jag och David tillbringat några timmar på IKEA. Det var alldeles för länge sedan sist... Det blir så när man inte har bil. Vilket såklart betyder att mamma kom och hämtade oss och D provsatt barnstolen som mamma fyndade på senaste bakluckeloppisen.
Spaden ska med överallt.
Började med en frukost och gick sedan upp och ner några gånger. Detta fick jag med mig från IKEA + ett paket städdukar till Stefan.

Detta påslakan letade jag efter till D men det var slut så nästa gång ska jag köpa det! Tror att den röda potta ska få flytta till stugan och en svart ska handlas nästa gång. Känns inte som att han är på G att börja använda den än men men.... David vill ha snurrstolen.

Mycket till stugan, vi ska nämligen låna mammas bil i helgen och åka dit på lördag. Ska bli skoj att komma dit, det var jättelänge sen sist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade