lördag 14 mars 2009

massor av NEEEEJ

Jag känner att jag måste skriva av mig lite. Har varit så negativ sista tiden och jag tänkte klaga av mig här. På min egen blogg, där jag skriver vad jag vill och när jag vill...

Här är några av senaste veckans alla NEEEEEJ.

I tisdags blev D sjuk. Hög feber och magsjuka. Fortfarande sjuk...
I onsdags blev det punka på ett av vagnens däck. Fortfarande punka...
I onsdags fick vi ett mail om att vi inte fått tjänsterna i Afrika.
I torsdags snöade det.
I fredags töade det.
I fredags när S kom hem och jag kände yes, lite vuxensällskap och avlastning så gick han direkt till sjuksängen och är där fortfarande. Får nästan lite julaftonskänsla....
Idag fick vi nya grannar som verkar höras...

Så där ja, nu tar jag nya tag... Nästa vecka måste bli bättre.
Häller upp ett glas rött och bänkar mig med mitt godis framför tv:n. Älskar CaUs "Snälla snälla snälla...." men hejar på Måns och EMD.

Karolina och Anna, de största schlagerfantasterna jag mött!

Ha en trevlig lördagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade