onsdag 25 mars 2009

David och jag

Så här har Davids och min dag sett ut idag.

08.00

Jag sitter vid datan och dricker dagens andra kopp kaffe. D är i köket och leker med lite hushållspapper.

9.00

"Är du vaken mamma är du vaken mamma har du borstat tänderna, borstat tänderna...." Jodå, D, jag har druckit två koppar kaffe och är hyfsat vaken!

10.00
Vi möter mamma på stationen. Sedan shopping, shopping, shopping....

11.00
och fika. D bjuder gärna på uppblötade gobitar... mums.
12.00
Vätskepaus på Åhléns. Nu börjar vissa bli trötta och det är dags för hemgång.

13.00

D sover och jag sitter vid datan.
14.00

D sover och jag läser bok
15.00

Nu har vi precis varit på en liten barngudstjänst i domkyrkan och eftersom klockan är tre passar vi(jag) på att titta på uret.

16.00

På kyrkans öppna förskola. D städar och jag tittar på. Annars upptäckte han kuddhörnan idag. Roligt, roligt!

17.00

Nästan hemma!

18.00

På Davids rum. Jag vill mysa och D vill busa. Alltså blir det bus.

19.00

Min mat är precis uppäten och Davids välling är klar. Dags för sängen....


20.00
David sover sött och jag bänkar mig framför tv:n. Inväntar maken som har kvällsmöte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade