torsdag 5 februari 2009

Award

Igår var en tråkig dag. D är förkyld och därmed lite gnällig. Inget roligt hände alls, trodde jag. Först så fick jag mail från Polarn och pyret att deras rea nu blev 70%. En rask promenad dit och 3 tröjor inhandlades för 40:- styck. Sen såg jag att jag fått denna fina utmärkelse av Jules. Sist men inte minst hittade jag en ny blogg. En arbetskamrat som också är f-ledig. Så trots en sjuk och grinig kille blev det en riktigt bra dag. Idag ska vi trots sjukdom bryta vår exil. En träff med mamma väntar.

Jag ska lista fem saker som jag absolut inte kan vara utan och sedan nominera 5 st som jag vill ge awardet till.
Det här kan jag inte vara utan.
1. Stora S och lille D
2. Min kamera
3. Visakortet
4. Datorn
5. Lakrits
Denna gång tänker jag ge awardsen till bloggar där jag ibland är och läser men sällan eller aldrig lämnar kommentarer...Jag nominerar följande:
Åse - Karolinas mamma som skriver väldigt underhållande om hennes liv på landet. Tittar in till henne lite då och då.
Ditte - En kvinna som bor i Kina och bloggar om sin vardag. Hon kom dit efter vi flyttat hem men jag har träffat henne en gång!
Fia - Saras studiekompis som precis blivit mamma. Grattis till dig!
och så tar vi två nya bekantskaper...
Tildé som har det lite kämpigt just nu och kan behöva lite uppskattning.
Veronica som har en fin blogg med härliga bilder!!!
Tack igen Jules!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade