måndag 9 februari 2009

Award och utmaning!


Av Lairama har jag fått denna fina award. Tack snälla du! Vet att jag varit inne på din blogg i fotoutmaningssammanhang men ska såklart kika in till dig NU!!!

Jag har blivit utmanad av Helena. Jag har gjort denna utmaning en gång tidigare men men, det blir säkert lite annorlunda svar nu....

4 av mina favoritprogram på tv:
¤ Mia och Klara
¤ Let´s dance
¤ Mästarnas möte
¤ Melodifestivalens deltävlingar

4 saker som jag gjorde igår:
¤ postade traderapaket
¤ hade kalas för S
¤ satt vid datan
¤ gungade

4 saker som jag längtar till:
¤ våren
¤ sommaren
¤ att mina jeans passar igen
¤ att det händer något spännande....

4 favorit restauranger:
Tråkigt nog samma som sist.... Måste prova lite nya restauranger... Men jag äter helst på:
¤ indiska restauranger
¤ pizzerior
¤ pasterior
¤ hamburgerhak

4 saker på min önskelista:
¤ jobb i utlandet
¤ långresa
¤ lottovinst
¤ åka till Beijing och träffa Anna och shoppa

Har du inte gjort denna utmaning tidigare tycker jag att du ska göra den... Lämna en kommentar i så fall så jag kan komma och läsa dina svar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade