fredag 18 juni 2010

06.23


Första lediga dagen på sommarlovet och trots att jag försökte övertala D att vi inte behövde gå upp 06.20, jag till och med mutade honom med isglassar, så gick vi upp 06.23. Ja, ja, nu har operation ändra dygnsrytmen för en viss pojke börjat. Annars började vi dagen med att tvätta. Ni kan inte ana vilken stor hjälp man har av lille D i tvättstugan....

När D och jag gick inom Lindex, kuponger som skulle användas, sa han till mig Dadid vill ha kajsånger mamma. Vi har påbörjat en process här hemma som heter Blöjfri David dvs han uppmuntras att sitta på potta, kissa på buskar mm. Så idag blev han stolt ägare till tre par kajsånger. Han tiggde till sig en traktortröja också, och röda solglasögon. Hua, min tid som förste klädesinhandlare är hotad. Eftermiddagspasset på BRIS och nu ska jag slänga mig i soffan. Vilken jobbig första semesterdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade