lördag 10 oktober 2009

Nu är det jul!



Mitt inlägg om hösten kom kanske lite väl sent...det verkar som att julen redan står för dörren. Igår när jag sprang inom ÖB hade de redan fått in massor av julpynt. Jag köpte såklart inget. Inte i oktober. Men om en månad, då är det dags att börja julhandla. Jag har sovit på soffan de två senaste nätterna. Det är en mycket skön soffa och nej, S och jag är inte osams. Vi har en liten sjuk D. Hög feber = sova hos oss, snurra som en liten jojo och gny med jämna mellanrum. Eftersom jag ska upp innan solen väljer jag soffan istället. Att vår säng är 160 cm gör inte det valet svårare... Denna helg ska jag på BRISutbildning, det ska bli skoj men det känns som att det kommer att bli en jättelång vecka. Trevlig helg och god jul!

1 kommentar:

Bloggintresserade