onsdag 15 oktober 2008

Skånes djurpark

Idag hade mamma och jag bestämt att vi skulle åka till Skånes djurpark. Jättebra aktivitet när man inte vill/kan/bör göra av med pengar. Ja, det är ju trevligt ändå... Sen hade vi inte beställt det pissväder som vi fick men det är ju som bekant lite svårt att styra över väder och vind. Mamma hade med sig goda baguetter till oss och så fick vi se när sälarna matades. Vi gick "Vilsestigen" och beundrade de regnvåta djuren. Mamma och Hugo höll trots vädret humöret på topp medan jag mest gick och svor. Man kan inte vara på topp alla dagar. Några bilder blev det trots att jag glömde stora kameran.
Tro det eller ej men jag har inte shoppat något på hela veckan, jag har inte ätit kakor eller godis heller. Det finns hopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade