tisdag 23 september 2008

Nya tag

Igår var mamma, jag, Annika, Hugo och David på Kulturen. Mamma hade tagit med sig goda köttbullsbaguetter till oss. Det duggregnade lite så vi fikade inomhus. Det är så väldigt kul att gå i de gamla husen. Jag har alltid gillat och klä ut mig och insåg igår att jag nog fått det från mamma. Kulturen i bilder.

Hugo njuter av fikastunden.


Mamma och jag leker.
Hugo provar Karl XIIs gunghäst.

Annika tar hand om David.

De sista dagarna har jag levt lite väl onyttigt så jag tar nya tag idag.
Moster Eva tipsade lite ironiskt tror jag om denna sida. Eva, jag köpte en i juni och använder den sparsamt.
Vågen säger X+0,2
Jag säger: Idag ska jag köpa en stegräknare och skärpa till mig.
Är nu nästan frisk, så på torsdag är det afro som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade